Snart dagis tajm!

Godmorgon!

Idag är det dagis tajm igen. Om ca 10 min ska vi gå.
Jag tror att Lukas förstår vart han ska när jag tagit på honom hans kläder för dagen. Han har stått vid dörren och gnällt lite. Idag fick han ha på sig sin Puma dress igen. Den är så fiiin! Men behöver nog gå en liten shopping runda sen och köpa nya kläder åt honom som han kan ha på dagis. Dom börjar väl undra annars =P haha!

Idag hoppas jag på att få lite mer bilder på Texas. Han är så fiin gose gosen! Längtar tills jag får träffa honom IRL och ta med honom hem och gosa hela dagen. Mys!

Nee nu ska jag väl klä på Lukas lite termobraller och så. Vet inte om dom kommer va ute när vi kommer =S... Bättre att ta det säkra framför det osäkra hihi!  Hoppas att han hinner till julgransplundringen =P

Ha en bra dag så hörs vi nog när jag kommer tebax sen =)

Kommentarer
Postat av: Peter

det var ingen kaxig kommentar jag skrev innan, blir bara förbannad på att alla verkar tro att jag inte vill träffa honom och att de är mitt fel att jag inte får träffa honom mer.

2009-01-13 @ 10:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0