Sommar kom nu!

Gud vad jag längtar tills sommaren nu!
Nu har det varit jul och nyår och allt så det får gärna se till att bli lite vår nu. Man blir så glad och pigg på våren. Underbart! Och förhoppningsvis har vi lilla/stora Nellie här att springa ut och sprattla med. Ska inte skriva så mycket om det eftersom Jennifer läser min blogg. Hon får ju inte ändra sig så att säga haha!



Sen i sensommaren kommer ju våran beloved.
Mitt och Mattias andra love child. Jag känner mig helt uppspelt!
Det kommer bli så satans roligt! Hallelulliiiaa!
I sommar händer det så otroligt mycket!

Men favorit årstiden är nog iaf Våren! Inte för varmt och inte för kallt.
Allt är bara toppen. Man blir så glad hihi!
Kan behövas efter denna dystra vinter ; )


Vilken är din favorit årstid??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0