Stångåstaden är körda i huvet!

Så förbannad och irriterad!
Stångåstaden ska kräva oss på 3100 kr för tapetsering och byte av golv!
Vardagsrummet klagade dom på PLUGG hål i väggen! Men va faan är inte det slitage?? ALLA gör väl hål i väggen?? Så vi måste tapetsera om HELA rummet! I köket är det en pytte pytte liten fläck. Jag menar verkligen PYTTE LITEN! Kanske 2cm i diameter!! Där skulle det kosta ÖVER 700 KR!! Jag kan bara säga att dom måste va HELT jävla körda i huvet! IDIOTEEEEER!!!!! Grrrr vad arg jag är!

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag vet att dom är körda i huvudet, vi bodde hos dom ca ett år sen orkade vi inte med dom längre. dom besökte oss flera gr i vcekan för att kolla läget, vi fick inte heller ha tex lådor i lägeneten och en gång så sorterade vi ut garderoben så alla kläder låg på sängen när dom dök upp det fick man absolut inte a för att det var brandfarligt fast vi bestättade vad vi gjorde. efter 4 månader flyttade vi därifrån och skönt var det att slippa ha dom springande hemma hos oss.



Lycka till med bebisen i magen oxå. Jag läsaer din blogg dagligen men minns inte ur jag hittade dig..

2009-01-07 @ 12:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0