Svar till Emelie

Emelie om Stångåstaden är körda i huvet!:
jag vet att dom är körda i huvudet, vi bodde hos dom ca ett år sen orkade vi inte med dom längre. dom besökte oss flera gr i vcekan för att kolla läget, vi fick inte heller ha tex lådor i lägeneten och en gång så sorterade vi ut garderoben så alla kläder låg på sängen när dom dök upp det fick man absolut inte a för att det var brandfarligt fast vi bestättade vad vi gjorde. efter 4 månader flyttade vi därifrån och skönt var det att slippa ha dom springande hemma hos oss.

Lycka till med bebisen i magen oxå. Jag läsaer din blogg dagligen men minns inte ur jag hittade dig..

Svar:
Jaa jag fattar inte hur faan dom kan kräva SÅ mycket för så lite!
Som tur är känner jag en vars far är tapetserare så jag hoppas verkligen att han kan fixa det! Det är ju så grymt löjligt! Idiot jävlar!

Vad kul med en stammis ;) haha
Och tack så mycket =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0