Svar till Ninni

Ninni om Svar till Ninni:
men då fattar du väl att hans rutin är att pinka och skita inne.. lycka till... haha.. tips, nästa gång köper du hund av en riktig och seriös uppfödare... mina valpar är ofta rumsrena vid leverans...

Men om jag ska vara snäll, du har ju inte för vana att vara det, utan tämligen bitter och bitchig..
Så sätt honom i bur, han kommer inte vilja göra inne i sitt bo, utan kommer tala om för dig att han går ut, eftersom du måste lära din hund att att göra sina behov ute, så måste du berömma, aldrig lämna honom utan uppsikt inomhus...

Svar:
Det kanske inte är så lätt att hålla koll på 13 valpar hela tiden. Du verkar ju tro att du vet så jäkla mycket om hundar. Men du värkar inte kunna ett dugg! Bevisar bara att man INTE ska köpa hund av en S.K.A seriös uppfödare!

Jag är inte otrevlig. Jag säger bara att du snackar skit! Det är ju inte första gången
Och i en bur!!?? Hallå det gör man ju för faan inte! Det är ju djurplågeri på hög nivå!

Sluta sitt och säg hur jag ska göra när du inte överhuvudtaget vet vad jag redan gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0