Svar till söstra

Jenny om Svar till Jenny:
Ullared och linköpings resor mena jag ;)ahahahaa
jasså? men hon ljuger väl jämt? :S men snart e väl hon å roger ihop igen...

Svar:
Nee jag tror faktiskt inte det! Inte efter vad hon gjort den här gången!
Desutom skulle jag bli DÖFÖRBANNAD isånnfall.. ussh!
Ljuger jämt är väl bara förnamnet. Ljuger för att bli av med sitt eget barn lixom =S

Aaa du mena dom haha! Det blev spara spara spara inför ullared och tackvare att bensinen är så låg nu så är det inte dyrt att åka till LKPG heller. Dessvärre blir det nog inte förns nästa löning nångång nu... Då ska jag nog ta mig en titt förbi och klämma och känna haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hah ska du till ullared igen? Trodde aldrig du skulle sätta din fot där igenler

2009-01-30 @ 20:38:43
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0