Tradera

Sitter på tradera och kollar runt. Hittade en as snygg JL tröja för samanlagt 100 lr med frakt och allt. Tänkte WTF en hundring är ju ingenting. Speciellt inte för en JL tröja. Så det fick bli ett bud. Hehe igentligen borde jag väl kanske inte. Men nånting måste ju ja också få hihi. Skulle vilja ha ett par jeans som jag hittade där för ett tag sedan. Helt nya är dom med. Skit snygga! Men det får bli att glo efter nästa löning. Det är ju min allra sista månad med föräldrapeningen. Tar slut den 20:e.

Nee nu fick jag lite brainfreez så jag har inte en aning om vad jag ska skriva längre =P.. Men ni får ha det så bra så hörs vi senare.. Bye bye sålänge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0