Trötter

God morgon.
Jag vill sova.. Skulle kunna sova hela dagen idag.. Men icke! Ska upp kl 6 imorgon så då måste ja va lite pigg och allert. Suck! Men men, så kan det va!

Vet inte vad det är med Lukas! 3 gången han vaknar 04.20?? Samma tid varje gång. Och bara vrålar! Tacka gudarna för att älsk kan gå upp då! Jag får lite smått panik och vill gärna gömma mig under täcket när han skriker sådär! Ussh jag hatar det, det är hämskt! Men jag fattar inte varför.. Mardröm, jaa kanske.. Men varför vaknar han endast den tiden? Jag tror att det är något/någon i hans rum! För när han sov här inne i vårat så sa han inte ett pip, men direkt när vi böt rum börja det med att han va ledsen så fort ja stängde dörren på kvällarna.. Och nu det här. Jätte knepigt!

Nee nu är det nog dags att kliva upp och käka lite frulle..
Höres senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0