Extrem Home Makeover!

Städa städa städa är vad jag ska göra idag!
För det första ser det förjävligt ut och för det andra är jag så jävla trött på den här lägenheten! Jag vill ha förnyelse! Skulle vilja skicka ut varenda pryl jag har här hemma och byta ut! Ny lägenhet eller ett hus skulle inte heller sitta fel! Vårat rum är så pas litet att det knappt går att göra nånting här. Ingen ändring iaf. Se om det kanske går att mublera (?) om så det ser lite anorlunda ut! Ska även prata med gubben min och se om vi inte kan flytta hans databord för det ser också förjävligt ut! Det krävs en riktig Home Makeover!

Nee nu måste jag nog äta nånting innan jag sätter igång =)



Visst är den snygg??
Jag har verkligen fasnat för "tyg"tavlor.
Ja tycker dom är så snygga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0