V. 16



V. 16

Lite sen bild i veckan men det får duga =P
Sparkar det gör h*n också. Har kännt av den länge men nu vet jag att det är den. Förut kunde det ju faktiskt va något annat. Man vet ju aldrig hihi! Rund börjar jag bli som satan iaf och får väldigt många haktappningar =P haha! Mysigt är det! Men längtar redan tills nedkomst. Finns ju inga kläder man kan ha haha!

På tal om kläder. Jaaa jag beställde från H&M men bara mammakläder. 2 linnen och 1 amningsBH. För det är nånting jag kommer kämpa för den här gången! Amningen. Jag vill verkligen nu! Det ska gå! Det paketet kommer dock inte förns i April. Men det gör ingentling. För det är nog då som jag kommer behöva linnena och BHn kommer jag inte behöva förns ennu senare så. Det gör absolut ingenting =).


Snart ska jag nog gå in i sovrummet och läsa ut min bok. Har bara ett fåtal kapitel/sidor kvar. Jag läser Innan jag dör! Och den är verkligen jätte bra! Det handlar om en tjej som har leukemi och hon skriver en lista med saker hon vill göra innan hon dör. Sen får man va med henne i dom sista dagarna. Jag hoppas för varje sida att det ska stå att hon helt plötsligt har blivit bättre. Men en sålänge gör det inte det. Jag har fasnat och bara måste läsa och se vad hon har för sig under dagen. Vad hon gör och vad hon har på sin lista att utföra. Rekommenderar den varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0