Vad gör man??

Jaha, nu sover Lukas snart och Texas är nyrastad. Vad gör man nu??
Mer än att vänta på posten, gubben och shopping? Städa gjorde jag igår och det ser fortfarande fint ut. hmm.. Kanske borde göra något att äta.. Snart iaf. Det är sånnahär tråkig tider som är farliga för mig! Eftersom jag redan har ett sug i shopping tarmen kan det vääldigt lätt bli så att jag klickar hem nånting. Faan att det ska va så lätt att bara beställa hem =P haha! Neee jag får helt enkelt stå ut till ikväll.

Men vad gör man när barn sover och det inte finns något att göra?
Jag får helt enkelt ta fram skolboken och plugga lite.
För inte finns det någon som vill komma och göra mig sällskap i denna tristess. Men men, så är det när man växt ifrån MASSOR av sina gamla kompisar och knappt pratar med dom längre. Så kan det va ;)



Så blev det lite skillnad i vardagsrums fönstret.
Nya gardiner och en ljusgrej som hänger från taket.
Jag tyckte iaf att det blev någorlunda snyggt =)
Och titta, jag har blommor på mina gardiner. Det mina vänner är STORT
hahaha

Kommentarer
Postat av: jENNY

Snyggt! MEN ena gardinen är upp och ner va?

2009-01-29 @ 16:07:49
Postat av: Anonym

Hänger inte den ena gardinen upp å er? Humhum =)

2009-01-29 @ 18:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0