Våldtäckt

Jag och älsklingen har precis kollat på film. - Säg att du älskar mig.
Den va så hämsk och jag blir verkligen jätte arg!
Det handlar om en tjej som blir brutalt våldtagen.


Det värsta av allt är ju att det händer på riktigt! Och jag förstår inte hur en kille kan va så desperat! HUr kan det va kul att ha på sitt samvete?? Och sen förstår jag inte vad tjejens kläder spelar för roll?? Ska man inte få gå klädd hur man vill utan att små äckel ska bli så till sig så dom måste ha sex med tjejen utan att den vill. Och att rätten påpekar klädseln. Varför tillverkar dom då kort korta kjolar och shorts? Borde det inte då stå en varningstext på dom? Och alkohol, som dom också påpekar. Vad har det för betydelse? Jag menar, okej om tjejen har drukit så att den har 5 lr 7 promille i kroppen men efter några öl lr sprit betyder det väl endå inte att det är okej för killar att ge sig på Henne. Inte överhuvudtaget! Dom påstår att efter 5 öl så kommer man inte ihåg nånting. Men det gör man ju. Man glömmer inte. Säkert inte en sådan sak.

Man ska kunna ligga naken på en parkbänk utan att något äckel får fel tankar och ger sig på en. *citat från min mor* Och det stämmer!

Hur kan rätten påstå att det inte stämmer? När det sitter en tjej som är helt krossad och knappt orkar leva med sig själv. Hur kan dom då påstå att denna ljuger? Bara för att det inte finns bevis? Det är en sjuk sak som jag aldrig kommer förstå!

Jag tycker synd om dom som får leva med en sån här sak!
Samtidigt som ingen tror den. Ussh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0