Vuxna människor är värst!

Konstigt att jag får så många kommentarer av folk som inte överhuvudtaget är "seriösa uppfödare" som vet bättre och mer logiska saker än en person som påstår sig vara "proffs"!

Jaja, skit i den där knepiga människan säger jag! Stackars hennes djur säger jag bara!

Hoppas gubben min kommer hem tidigare idag. Han visste inte om han skulle få åka till Västerås eller inte. Hoppas på inte. Vi ska ju in till Köping direkt. Och då ska jag verkligen tuffa till mig med det här med folk som slänger sig över Texas. Det ska dom INTE få göra! Barn är okej, det är ju bara bra om han vänjer sig vid andra barn. Men vuxna människor. NEJ! Då kommer vi aldrig kunna ha honom lös! Och jag måste jobba på mitt Nej! Annars är det ju bara mitt fel sen. Och det tycker jag inte om =P

Det är så att vuxna människor är värst! Dom lär sina barn att dom ska Fråga innan dom går fram till en hund. Men vad gör dom själva?? Bara slänger sig över UTAN att fråga. Det stör mig lite. Jag borde inte behöva säga att nej gå bort ifrån honom. Utan dom borde förstå det själva! Jag går ALDRIG fram till en främmande hund hur söt den än är. För det gör man ju bara inte! Som jag sa, man ska inte behöva säga ifrån! Men det kommer nog med tiden! Nu ska jag bara ta det stora steget att lära mig säga ifrån! Jag måste verkligen! Annars får jag lida själv! Så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0