Who like to play?

Som ni kanske förstår har jag fortfarande inte kommit på ett bra och roligt sätt att fördriva min tid imorgon. Jag kommer va ensam från kl 9 - halv ett. Någon som känner sig manad till att försöka göra min dag??

Längtar tills på måndag! Då behöver jag inte enns tänka tanken på vad jag kan göra för att fördriva tiden på. Då kommer jag ha mitt skolarbete. Och som min klocka mor sa: Du kommer nog va färdig inom en månad! hhahaa! Och jaa det skulle man kunna chansa på. Eftersom mina dagar ser ut som, slappa, slappa och åter slappa. Skit tråkigt! Förstår inte själv hur jag orkar med det. Stackars lilla mig! haha!

Lukas fick en "tidig" nanning ikväll. Han hade somnat redan innan 20.00. Där ser man! Han som alltid är pigg och vaken tills halv tio ungefär. Men det gör ju absolut inget! Då kanske han är min väckar klocka imorgon. Pigg och glad inför dagis imorgon hihi! Kommer kännas JÄTTE konstigt att lämna honom och gå SJÄLV hemmåt. Vet bara hur konstigt ja tyckt att det varit när morsan och Robban har varit barnvakt. När allt bara blir tyst och lugn och det enda man hör är sina egna andetag. Härligt. Sorry men det är så jag tycker och jag är ingen dålig mamma för det! Så det så!

Alla mammor *även dom som aldrig skulle erkänna det* tycker att det är skönt med en lugn dag! För om man inte gör det så måste man nog ha en skruv lös! Min åsikt iaf haha! Man måste få sakna varandra för att få ut det bästa av varann. Fungerar inte om man inte får "ladda batterierna" DÅ är nog risken att man kan bli en dålig mamma!

Orkade du läsa allt? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0