Söndags lugn

Nu är snart söndagen över. Känns lite tråkigt men endå skönt!
Imorgon är det skola. Det betyder upp tidigt och gå iväg med Lukas till dagis.
Slipper att tänka på Texas iallafall. Skönt det! Han är redan inne hos Madde.
Är nog skönt för oss båda hahaha! (Mest för mig)

Igår satt vi ju och kollade på film med Kronman och Figgen! Det va super trevligt!
Hoppas det inte dröjer för länge nu igen!

Idag har vi vart in till Köping. Jag har varit och köpt present till Jossan. Hittade faktiskt nånting
hoppas bara hon blir glad =). Sen åkte vi ner till stationen och jag köpte mig ett busskort.
Skööönt att slippa det i fortsättningen. Tills det är slut dårå hehe.
Värsta som finns att leta reda på pengar tidigt på morgonen.

Annars har vi inte gjort så himla mycket.. Det är ju trotts allt söndag och det finns inte så mycket att hitta på.. Men nu ska jag se till att mysa lite extra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0