Glöm inte tävlingen nu!!!

God dagens.
Idag har Lukas varit hos sin mormor och Robban. Han verkligen älskar dom och ville inte åka därifrån. Vi har varit hos farmor och farfar och bärt ved. Det är faktiskt roligt. Och det är roligt när man kan hjälpa till. Käkade en pizza i hällestad när vi va klara. Min va inge god. Den va för stark. Jag som är så himla känslig med starkt. Blää. Åkte hem till morsan och då sov Lukas. Hon väckte honom och det va absolut inte populärt. Inte förns vi kom hit blev han som vanligt igen. Men som sagt så ville han inte därifrån haha! Skönt att veta att han tycker så mycket om dom!

Just nu tittar farsan och älsk på Nu blåser vi snuten igen. Jag sitter här och Lukas sover. Ska förbi Jenny och dom någon dag och hämta växa sängen tänkte vi. Se om Lukas kan sova i den. Går nog bra skulle jag tro. Jag orkar ju inte bära i och ur honom ur spjälsängen längre.

Nu ska jag glo lite på Ikeas hemsida..
Glöm inte att kolla in TÄVLINGEN sålänge =)



Har lagt in julbilder på BDB för er som har den =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0